Lördag

 
Underbara härliga lördag! Det var inte ens jobbigt att kliva upp
vid 06-tiden när mobilen larmade. Däremot var det jobbigt när jag
kom in i köket och såg att utetemperaturen var närmare -3 grader.
Kallt! Första gången denna höst/vinter som det är minusgrader här
i Borås, så nu är det frostigt och vitt på gräset. Klädde på mig varma
kläder, trotsade kylan och begav mig till gymmet vid 06.30. Hade
tänkt köra löpintervaller men då jag haft ömt i vaden under veckan
så kändes crosstrainer som ett bättre val, det är inte lika påfrestande
för vaden. Efter 35 minuter på crosstrainern blev det några biceps-
och tricepsövningar, skönt!

Nyduschad sitter jag nu nergosad i min morgonrock framför tv:n
med tända ljus. Myspys. Ska strax göra iordning frukost och koka
kaffe, yummie! Sen väntar en shoppingtur på stan och under
eftermiddagen ska det göras hemgjorda köttbullar. Mycket som ska
göras idag så det är väl bäst att sätta igång!
Vad hittar ni på denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Men mums vad gott det ser ut! Jag åt frukost för ett tag sen men blev fasen sugen på att hugga in på dessa godingar också :D

sv: Men gud vad skönt att dina dummar tankar inte har varit kopplade till dig under juletid. För mig har det varit extra starkt då. Vet inte men jag mår lite sämre under vinterhalvåret? På sommaren är jag mer glad och känner mig mer pepp men på vintern känner jag mig nere och allt känns jobbigare på något sätt. Så jag hoppas att den här julen får bli ångestfri och att man inte nojar så mycket över maten och förbjudna livsmedel. Det är bara jul en gång om året och jag hoppas att hjärnspökena kan tillåta mig till att få känna så också. Att äta och njuta med nära och kära. Skulle vara så skönt.

Så kul att du ska shoppa en ny resväska idag :D Själv så har jag några att välja på så jag har så det räcker hehe! Men kan vara kul med lite nytt i form av en ny väska tycker jag! och särskilt om man måste ha en större. då är det ju bara ett måste att köpa en. hoppas du hittar någon du blir nöjd med :)

Härligt att din dag på jobbet igår var lugn! En skön avslutning på veckan :) Min dag var också bra igår. Träffade en kompis och sen var jag hemma och slog in massa julklappar så tiden flög i väg bokstavligt talat. Snart dags för mellis här igen då.. Näringsdryck. Har hört många som fryser ner dem så de blir som glass. Ska jag också testa! :D

Annars mår jag bra idag. Ska äta lunch med mamma i stan senare och träffa en kompis en stund. Hur mår du idag och vad ska du göra förutom att leta en väska och göra köttbullar? :)

stor kram!♥

2014-11-22 @ 09:30:29
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: NICOLE

Har du larm på till och med? :O Trodde du vaknade då! Ska du inte passa på att sova liiite längre under helgen när du kan? Gymmet, frukosten, ev handling och soffan finns ju ändå kvar ;)

SV: Mm jag vet att det var något knasigt igår men jag tror allt ska vara som vanligt nu!

Äh duktigt och duktigt :) Man får göra som man vill oavsett om det är lördag eller tisdag ;)

Jag har ju problem med höften och kände av det igår när jag gick hem från Uni. inte alls kul :/ Så jag ska vila i helgen och köra till veckan igen :))

Jadu vanlig helg, en sådan du har varje helg ;P Gå upp mitt i natten, gymma, äta frulle och gosa i soffan med Diesel typ :) Och kanske gå och kolla lite i affärer ;)

Låter bra det!

Henrik jobbar dygn nu så jag ska ta och fixa lite julklappar, mysa på bara :) Ikväll blir det Så mycket bättre! =)

2014-11-22 @ 09:35:57
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Lilla Malin

Vaknade också runt 6 första gången men skulle aldrig gå upp då :P

SV: Det var Petra Mede. Vi äter knappt det alls, det här var första gången på flera år men ost och/eller marmelad i alla fall.

Postat av: Amanda-fotoblogg

Ser gott ut! :)

2014-11-22 @ 11:34:12
URL: http://amandapaulinaa.blogg.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

det låter härligt :D Jag ägnar lördagen på ungefär samma sätt :)

2014-11-22 @ 11:42:46
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0