Lördag

 
Härliga lördag, du är så välkommen! Det är något särskilt med
att vakna upp på lördagar, det är så härligt även fast det blir väldigt
tidigt ibland (som idag). Men trots att jag vaknade vid 06-tiden så är
det härligt, man är ledig och kan somna om med gott samvete om
man vill och kan.

Att vara ledig och göra precis det man känner för är underbart.
Jag älskar helger! Har nyss avverkat ett biceps/tricepspass på
gymmet och det gick kanoners, fick bra pump i musklerna, hihi.
Nu har jag gosat ner mig med morgonrock och filt i soffan och
tittar på tv, myspys! Ska strax göra min hederliga helgfrukost med
äggmackor och kaffe, mums! Sen väntar en tur på stan innan jag
under eftermiddagen ska ordna matlådor. Det blir nog en bra lördag!
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Längtar så mycket tills jag själv får börja träna. Ett mål att sikta mot så kanske vägen mot friskheten blir lite lättare :) Låter annars som du har en mysig dag framför dig! Bra att göra matlådor så man har för veckan. Vad blir det för mat som du ska laga idag? :)

sv: Åh jag älskar också kladdkaka! Det är så fruktansvärt gott :D Åt själv ingen kladdkaka igår jag heller men så småningom så ska jag våga mig på att testa igen :)

Absolut :) Det är fiffigt hur kroppen fungerar egentligen. Att när den får påfyllning regelbundet så håller förbränningen igång och man blir smal. Om man däremot gör tvärtom och småäter och hoppas över mål så blir det en motsatt effekt. Så jag tycker det är bra att kroppen håller igång och att förbränningen håller igång när man äter då jag älskar mat egentligen haha :D

Jag skulle kunna tänka mig att flytta någon annanstans också men vart är en annan femma. Har alltid trivts i Stockholm och Skåne är också fint så jag får se i framtiden hur jag känner med flyttplanerna då hihi :)

Med mig är det annars helt okej. Efter en jobbig kväll igår så kan ju inte dagen bli annat än bättre idag iaf :) Ska in till stan med pappa och äta lunch om ett tag men innan dess är det mellis på schemat! Kanske att vi kollar på en del julklappar också :)

kram<3

2014-11-08 @ 09:35:29
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack

2014-11-08 @ 11:53:16
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Det låter som en bra dag! Här händer ingenting särskilt idag faktiskt, det blir bara lugnt.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0