Huseby julmarknad

 
Till helgen startar julmarknaden i Huseby och pågår till nästa helg.
J och hans familj brukar besöka marknaden så jag har hört en del
om det. Det är nordens största julmarknad med över 30 000 besökare!
Verkar så mysigt med all julbelysning, utställare, matbodar, glögg
etcetera. Passar mig som älskar att gå på julmarknader, tycker sånt
är jätteroligt och mysigt! Jag har velat åka på Huseby julmarknad
tidigare år men det har aldrig passat då jag bodde i Umeå. Men nu
bor jag ju mycket närmare så nästa helg blir det att besöka
julmarknaden med J. Myspys!
Brukar ni gå på någon julmarknad?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

MEN TACK MIAA!!! Jag hade glömt bort namnet på den här marknaden.. skulle säga något om den till Henrik och ja sa "jaa men du vet den här julmarknaden som är jääättestor,... och den börjar på H". Han ba Öhh?? Men nu vet jag :D Tack!
Jag älskar jul och marknader, förberdelser, känslan ALLT :D

SV: Jaa, intervaller kör jag fortfarande , men inte den rena löpningen. Eller jo, nu gör jag ju det ;D MEn intervaller är goa! =)

Haha skönt att du slapp, men då har man ju mycket tid att oroa sig :( USch. Tur allt gick bra!

Jaa det är hur gott som helst ju :) Och nu ikväll har jag bakat bröd, testbakat den nya ugnen och det fungerar bra! Woop :)

Jag är också sugen på att börja baka julgotte, typ helst NU :) Lussebullar står högt upp på listan, det är ännu en sak jag verkligen älskar! Min vän Emelie är mer för pepparkakor, men jag är svag för lussebullarna alltså... Mums :)

Jopp, nu på fre :) Tycker det är lite smått jobbigt att vi har en tenta (det är ju självklart dock haha) i varje delkurs men samtidigt också ett grupparbete.. hur ska man hinna fokusera haha. Men ah.. vi får se hur det går på fre :)

2014-11-05 @ 20:21:31
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV: Nej vi har inte planer på att fara på den i år, men någon gång så måste jag dit! Tror det är en perfekt plats för mig ;D

Ja de lusse"BULLARNA" har vi också gjort och det är ju galet gott alltså... Orkar inte vänta mer haha ;)

Eller hur :) Fast nu har jag knappt pluggat hahah alltså herregud, fy på mig själv!

2014-11-05 @ 21:38:23
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mysigt:) Du måste ju gå på Liseberg under julen också:)

2014-11-07 @ 12:17:35
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0