Godis

 
Det här har varit en riktigt bra dag med massa godsaker.
Jobbdagen svischade förbi och jag spenderade större delen
av dagen utanför kontoret. Löningslunchen som vi åt på
Pulsen var hur god som helst! Rena munorgasmen med
sprödbakad rödspätta, stekt potatis och dansk remouladsås.
Sedan fick man gott bröd, fika och massa kaffe efteråt. När jag
kom från handledningen på Previa så gick jag till ICA Maxi för
att handla mat och upptäckte då att det var rejält nedsatt pris
på lösviktsgodis. Så min vilodag från gymmet har innehållit god
mat, godisätande och nu är det The Big Bang Theory som gäller.
En bra vilodag!

Kommentarer
Postat av: Petra

mm magens om ställer till det mycket.
skumtomte fudge blev det

2014-11-27 @ 19:33:19
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

den är inte färdig än står i kylen och stelnar

2014-11-27 @ 19:55:22
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JoJo

fy fan vad gott! jag är typ sugen på allt nu bara för att jag vet att jag knappt kan tugga. :(

sv; hihi du är som mig hör jag. ;D köper alltid rosa tvål och sånt jag också! ;D haha!

det var väldigt lyxigt också, så hade chefen köpt en skumpa flaska också som vi öppnade på vägen ner. var bara vi tjejer som fick åka limo ner. killarna hade redan åkt ner före oss så vi fick det lite lyxigare än dom ;)

haha nej jag har varit duktig och spart mina fudge. tror jag bara har ätit upp två. haha! :P
åh knäck i micron? det har jag aldrig hört förut. kanske ska ta och testa. :) är ju sådär lagomt roligt att stå vid spisen och röra och röra i evigheter. hahah! :P

jag tycker också att det är okej att forssa i massa gott vid advent och jul ;) julmust dricker jag en del i juletider annars så dricker jag nästan aldrig läsk. men är nåt speciellt med just must :D

2014-11-27 @ 20:05:55
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Lilla Malin

Mm, vad gott. Både lunchen och godiset såklart ;)

SV: Jaa, det är ju så smidigt att göra sånt nu som man ändå kan frysa ner. Typ lussekatter, mjuk pepparkaka, köttbullar etc. Jaså? Det var ju lustigt :)

Postat av: E m e l i e

- Men det är ju skönt! Haha eller, det är mixade känslor för rejäl träningsvärk hehe ;) Men det låter bra att du tar en vilodag när du behöver det!

2014-11-27 @ 20:59:52
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: NICOLE

Bästa vilodagen ;)

SV: japp det var det =) att vara ensam på kvällar kan vara härligt tycker jag men det är inte lika kul att sova ensam :// men inatt är han hemma tack o lov =)

Jaha okej :D Jag slutar aldrig säga det hehe, det blir ändå mer än vad man från början trodde :)

Japp underbart mysigt :D . Vi har gått och kikat lite nu på kvällen :) Så mysigt att bara strosa runt.

2014-11-27 @ 21:57:04
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Åh ja, tänk!!! Idag firar vi advent i kyrkan med ungarna, och sedan två små lektioner, sedan sluuuut :-)

2014-11-28 @ 06:25:01
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0