Dag 323 på årsutmaningen

Dag 323: Vad tycker du om lösviktsgodis?
Förut gillade jag inte lösviktsgodis alls utan höll mig bara till
marabouchoklad. Än idag är choklad den stora favoriten hos
mig men nu tycker jag även om lösviktsgodis. Tycker det är så
bra att man kan blanda massa olika sorter och får ta så mycket
man vill av sorterna. I min godispåse finns det alltid olika choklader,
lakrits, jordnötsrutor, coconutbites, fudge, hallon/lakrits döskallar
och massa annat gott, hihi.
 
Bild från när jag bjöd kollegorna på godis en fredag.

Kommentarer
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Trevlig läsning, gillar!

Äter lösvikt ca 2-3 ggr i mån, väljer då mina favoriter jag ätit i många, många år. Tyvärr så tränger det nya undan det gamla då och då.

ÖNSKAR DIG EN TREVLIG FORTS PÅ DAGEN, CARPE DIEM and CARE TAKE!!!

2014-11-19 @ 14:58:05
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0