Dag 313 på årsutmaningen

Dag 313: 5 stunder då du känt dig bra under vecka 45.

♥ På jobbet då jag skrivit klart utredningar och genomfört
hembesök som gått bra. Allt skön känsla då! Glad att jag
presterat så bra med tanke på hur mycket jag haft att göra
i veckan..

Armbild från början av augusti. Behöver ta lite nya snart..

♥ Efter mina armpass denna. De har gått riktigt bra och
jag har känt mig stark som en björn efter passen, haha!


♥ När kollegor berömt mig för att jag hjälpt dem.


♥ Att jag har hållit mig ifrån onyttigheter nästan hela veckan.
Endast totalt åtta godisbitar som slunkit ner i magen under
onsdag och fredag.


♥ Som en sista punkt vill jag säga att ni är fina och bra som ni är!
Jag hoppas att ni känner er bra hela tiden för det är ni!

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Massa bra punkter ju. Heja dig!

Postat av: Kajsa-Stina

Så bra punkter! Skönt att du fått uppskattning av kollegor också. Det är viktigt och att du presterat bra på gymmet är alltid kul :)

sv: Ja att gå omkring inne på Ica Maxi tex är jättemysigt då dem har mycket fint och inte är det dyrt heller! Men som du säger så har man en del pynt här hemma hehe. Vi har så mycket att vi måste rannsaka vad vi ska ha uppe och inte så det inte blir för mycket och plottrigt liksom hehe. Men nästa år kanske man skulle köpa sig nåt lite nyare igen. Även om mamma alltid köper nånting nytt varje år :)

Så mysigt att fira en liten mini julafton med Johan några dagar innan jul. Så synd att ni inte kan fira riktiga julafton ihop men man får göra det bästa av situationen. Skönt ändå att få komma hem till familjen och hälsa på. Ni ses ju inte så ofta och då antar jag att just dessa högtider är extra viktiga då man kan samlas allihopa och fira tillsammans :) Hur länge har du och Johan varit tillsammans förresten om man får fråga hihi? :)

Chile con carne är verkligen smaskens! Har fått dille på det typ haha. Så sjukt gott och enkelt att göra också! Brukar du göra den från grunden eller köper du sånt där pulver till? Vad brukar du ha i den i så fall? Vi brukar köra på ris oftast. Men även baguetter eller sallad också. Gott med nån krispig och fräsch sallad till tycker jag :D

Haha nej men visst. Känner igen det där med att byta tåg och känna sig som en yr höna liksom. Inte veta vart man ska eller nånting haha! Men det löser ju sig efter ett par ggr och man känner sig mer trygg i det hela liksom. Kan tycka det är krångligt här hemma i Sundsvall jag.. Så nja. Lite mer stresstålig bör man nog bli innan man ger sig på att flytta till en storstad :)

Vad skönt att det är bra med dig idag :) Med mig känns det faktiskt också helt okej måste jag säga. Går ju upp o ner i måendet mest hela tiden men det gäller att hålla fast de stunder som känns bra! Även om de inte blir nåt jättestort firande av pappa så blir det lite grann iallafall. Vissa år är det mer och vissa år mindre. Beror på hur mycket man ställt för det innan och så :) Att du inte har så bra kontakt med din pappa måste kännas lite tråkigt kan jag tro? :( Men så är det ibland. Man har inte alltid en suverän kontakt med sina föräldrar. Hade själv ett tag då det var lite kärvt mellan oss men det ordnade till sig med tiden. Men ett julkort till jul blir han nog säkert jätteglad för :)<3

2014-11-09 @ 13:52:41
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0