Dag 305 på årsutmaningen

Dag 305: Hiss & Diss - Din hobby. 
Jag har ju flera hobbys bland annat gymma, shoppa och mysa
med Diesel och J. Men nu tänkte jag hissa och dissa gymmandet.

 
Hiss:
+ Jag älskar att gymma, det är så roligt!
+ Det är kul att se resultat, magen blir mindre och musklerna ökar.
+ Gymmandet är som terapi för mig. Efter en stressig och jobbig
arbetsdag är det härligt att gå till gymmet och träna, då glömmer
jag allt som hänt på jobbet.

Diss:
- Ogillar när det är för mycket folk och man måste vänta på att
använda vissa maskiner.
- Hatar när folk bara sitter still på maskinerna och uppehåller dem..
Träna för fasiken istället, det är väl därför du är där!
- När man är sjuk ska man inte träna. Jag har svårt att hålla mig
och blir otroligt rastlös om jag måste stanna hemma från gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0