Best Ink

 
Dagen har rusat iväg trots att jag har haft en lugn dag i soffan.
Mitt enda "måste" idag har varit tvätten och det var snabbt avklarat.
Resten av dagen har spenderats i soffan med några muggar kaffe
och fruktsallad, mys med Diesel och förberett några blogginlägg.
Nu sitter jag bänkad framför Best Ink och blir bara mer och mer
sugen på en tredje tatuering. Jag vet ju vilket motiv jag vill ha
men inte var den ska placeras. Klurigt! Dags att fortsätta titta
på tv:n och varva ner innan det är godnatt för min del.

Kommentarer
Postat av: Petra

aha okej skönt att inte vara ensam om det

min favort glögg är med smak av blåbr den är så himla god brukar köpa den när det är julmarknad

2014-11-09 @ 20:54:49
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: NICOLE

Spännande! Vad är det?? :D

SV: Nä jag förstår hur du tänkte och då är det ju inte roligt. Hoppas du slipper det nu när du är här nere :)
Vi dricker heller aldrig läsk men vafasen, julmust bara måste man ha för det är så galet gott :D

Jag har ätit både julskum och druckit must haha, julkänslorna startade tidigt i år ;D

2014-11-09 @ 21:21:47
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: JoJo

men va? var det idag? :o då missade jag det totalt. jag trodde att sista avsnittet var förra söndagen som jag också missade :( älskar det programmet! <3

sv; ja jag älskar både deras produkter och kläder! :)

jag har också en del kokböcker men är dålig på att göra nåt från dom. jag glömmer liksom bort att jag har dom om jag säger så xD haha! kanske ska bli duktigare på att börja använda dom :)

nej men vad tråkigt att du inte tyckte om det och fick hälla ut den. :P föredrar du nåt speciellt märke när du dricker glögg? :)

lite billigare var det där fakitskt. dom flesta hade mässpriser faktiskt :) men jag orkade inte köpa nåt, kände att det bara skulle bli drygt att gå och släpa på massa när vi skulle gå på stan sen också :P haha!

men precis. ;) tvätta är ju inte så kul heller så blir lätt att man skjuter upp det och gör nåt roligare istället ;P haha! ja äntligen! så nu ska det bara komma upp på väggen någon dag :)

2014-11-09 @ 21:26:14
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: anniepiie

Brukar också varva ner vid tv:n innan läggdags! :) Kul och se tatueringsprogram, varför man väljer vissa motiv osv! :) SV: tack snälla, det kändes bra på intervjun iaf! :) Kram

2014-11-10 @ 15:24:46
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0