Tisdag

 
Efter alldeles för få sömntimmar (känns så i alla fall även fast jag
sovit 7 ½ timmar) larmade mobilen 05.00. Var inte så sugen att
kliva upp men efter några om och men tog jag mig upp. Har nyss fått
i mig frukost och snart är det dags att promenera mot kontoret.
Idag ska jag köra bil igen här i Borås, lite smånervös men jag hoppas
att det går bra och att jag hittar! Bäst det eftersom vi har APT-möte under
eftermiddagen. Känns som att arbetsdagen kommer gå fort, inte mig emot.
Kvällen blir lika lugn som igår med tv-tittande och mys med Diesel. Är fortfarande
förkyld och väldigt hostig så gymmet får vänta ännu några dagar.

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: aa ganska jag jobbar på ett café :)

2014-05-20 @ 10:30:04
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0