Söndag

Söndagen är redan här, som vanligt har helgen gått alldeles för fort.
Jag är inte redo för en ny arbetsvecka, den kommer vara fullspäckad..
Igårkväll gjorde jag samma sak som många andra - tittade på Eurovision
Song Contest. Ingen höjdare men slutar alltid med att jag ändå har på
tv-programmet och sneglar på tv:n då och då.

Imorse var jag vaken tidigt igen, börjar bli lite jobbigt att aldrig kunna
sova länge.. Men ur en positiv synvinkel så får jag ju mer gjort då jag
vaknar tidigt. Har redan fått i mig frukost och ska strax gå till gymmet.
Där ska jag köra ett cardiopass med rodd, cykling och löpning. Har inte
sprungit på löpbandet under hela veckan så det är dags nu. Resten av
dagen är oplanerad, tror det blir att se 24 och ladda batterierna inför den
hektiska vecka som väntar.
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

FY vad jobbigt att vakna tidigt jämt!!

För mig är det så smidigt för jag brukar bli lite rastlös senare på dagen då är det mycket bättre att sova ut och göra saker än att skynda på allt.. då kommer rastlösheten krypande ;D

SV Jaa jag kunde den med :D Toppen ju!

JAa helgen har varit bra, men den är inte helt slut än tack o lov :D

2014-05-11 @ 11:49:42
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV Jaa det är ju skönt att vara ledig men då blir jag rastlös och känner att jag inte gör något :)
Men jag kan inte riktigt bara sitta ner och kolla på serier så, jag måste röra lite på mig haha , det är nog därför det inte riktigt funkar för mig :) På kvällen dock kan jag sitta ner o se film :)

Musplattan är helt paj. men har en trådlös mus nu så det fungerar , puuh :) Då jag har en inlämning imorgon och då behöver jag verkl datorn ;D

2014-05-11 @ 12:03:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0