Söndag

Vart har den här helgen försvunnit?  Lördagen sprang verkligen iväg!
Fick gjort en hel del i alla fall - var på gymmet, handlade, gjorde
hårinpackning, lagade mat och myste med Diesel framför The Mentalist.

Den här dagen blir väl ungefär likadan som gårdagen. Inget gymmande
men efter frukosten har jag tänkt gå ut på en powerwalk. 11.00 väntar
tvättstugan och sedan ska jag bara ligga i soffan och ladda batterierna
inför arbetsveckan. Nu ska jag avnjuta detta ↓ och sedan bege mig
ut på en powerwalk.
Vad ska ni göra idag?

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- låter ju mysigt det med, skönt att bara komma bort från hemstaden satt säga :)
Ser himla gott ut! Perfekt frukost. Kram

2014-05-04 @ 12:25:18
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0