Onsdag

 
Vaknade upp med halsont för tredje dagen i rad, nu är jag less
det här halsonda. Jag börjar få träningsabstinens, vill verkligen
till gymmet och köra cardio och magövningar men får snällt vänta
tills jag mår bättre.. Igår var det en supertrevlig dag på utvecklings-
dagen med jobbet. Utvecklande, lärorikt och väldigt gott fika, hihi.
Idag väntar ytterligare ett möte, ska spendera eftermiddagen i stadshuset
tillsammans med alla andra biståndshandläggare i Borås. Kul! Men före
det väntar några timmars arbete på kontoret så det är väl dags att sätta
fart med frukosten och göra mig iordning. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Go fika är ju aldrig fel ;)
Fin bild!

2014-05-14 @ 11:54:23
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas din halsonda går över fort :O Inte alls kul att gå runt med det!

SV Men vad kul att ni just pratat om det när jag kommenterat det!

Ja din resa är ju otrolig :) Jag tror nog allt att du är väldigt stark. Hur minns du din skolgång? Men typ 6-9 eller högre? :)

2014-05-14 @ 19:21:00
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0