Måndag

 
Måndag och en ny arbetsvecka väntar. Senare under veckan väntar
en flytt för mig - inte privat men på jobbet. Jag och rumskollegan
ska flytta till ett större kontor eftersom det vi har just nu är för litet.
Kan bli kul! Men det blir av först på torsdag. Den här dagen innehåller
ingen flytt men däremot hembesök, möte, samråd och utredningsskrivande.
Tror kaffe blir min bästa vän idag, ett högt tempo kommer behövas.
Sen ska jag bara hem en sväng för att få i mig middag innan jag
tar mig an ett gympass. Fullt upp hela dagen med andra ord!
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV Tack så mycket! :)

Haha jaa det var väldigt roligt :D Just den här gubben är riktigt dålig på att skriva o stava, o så har han en loppis i sommarstugan så han skriver ner allt han säljer för o så, gud vad vi har skrattat åt den :) INte många rätt ;D

Haha det är så kul när de försöker. Tur de har oss lite yngre som kan rätta dem ;) Eller skratta åt dem:)

2014-05-05 @ 11:54:05
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0