Måndag

 
Jahapp, då var helgen över.. Som vanligt gick den alldeles för fort.
Det här blir en kort arbetsvecka eftersom det är halvdag på onsdag
och ledigt på torsdag. Även fast det är en kort arbetsvecka så har
jag fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp.. Den här dagen
gruvar jag mig lite för, har ett akutärende att ta tag i som kommer
kräva en hel del. Sen har jag tusen andra saker som ska göras idag
så känns som att det kommer bli övertid på jobbet idag men inte så
mycket att göra åt eftersom allt detta måste göras idag.. När jag kommer
hem blir det att ta det lugnt framför tv:n, kommer inte ha så mycket ork
kvar efter den här arbetsdagen..
Hoppas ni i alla fall får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: aa det kan nog stämma :D

2014-05-26 @ 11:28:40
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0