Halsont

 
Boom sa det så åkte jag på världens halsont igårkväll. Känt mig
lite extra trött under helgen och antar att mitt cardiopass igårmorse
inte gjorde det bättre, för på eftermiddagen/kvällen kom det halsonda
från ingenstans. Har kurerat mig idag på jobbet med massa te och
halstabletter i hopp om att snart bli kry. Jag har inte tid att bli sjuk denna
vecka när det är som mest på jobbet! Har fått i mig lite middag för ett tag
sedan och nu ska jag bädda ner mig i soffan med ytterligare en mugg te
(undra hur många jag har druckit idag..). Mycket mer kraft än så har jag
inte just nu då jag har sjukt ont i halsen och även lite smått feber. Blä!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Stackare! Drick massa vatten och frukt, ska hjälpa väldigt bra har jag hört :)

SV Haha vad tokig jag är :) Men nu fick du svar. Hoppas också att vi får det lugnt hela vägen nu. Har dock ett lite kämpigt matteprov kvar att göra..

2014-05-12 @ 18:33:13
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV Jo jag läste det, men jag tycker aldrig att halstabletter hjälper, jag äter det mer som godis ;D Brukar heller inte vara sjuk *pepparpeppar* men har hört av jättemånga att frukt & vatten är det bästa :)

Japp nationella, tror fasen inte jag klarar det hehe. Då är det byebye socionom ;)

2014-05-12 @ 19:08:47
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Denise

Krya på dig! :)

2014-05-12 @ 21:29:17
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0