Utbildning

Andra arbetsdagen har precis som igår gått i en rasande fart.
Men det är bara positivt, det är ju ett tecken på att jag trivs och
tycker det är roligt. Idag har jag varit till mitt klientområde och
tittat lite så jag i alla fall vet var själva området ligger. Sedan har
det varit tre timmars utbildning under eftermiddagen med genomgång
om riktlinjer, hemvårdsbidrag och så vidare. Mycket information
att ta in! Kvällen här hemma försvann så snabbt så jag hann
knappt med.. Hämtade ut ett paket, bokade tvättstuga och duschade
och vips var klockan väldigt mycket. Nu är det dags att göra sig i
ordning för natten, imorgon blir det en heldag på jobbet mellan
07.30-21.00..

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- åh det lät riktigt gott! Måste testa de :) kram

2014-03-04 @ 21:37:56
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Oj vad lång dag! Det kräver mycket sömn :)

SV Japp :D Jag och 2 vänner, vi har lite olika program som vi vill kolla så vi har fått välja ett var :) jag valde samhäll- och beteende för det var det som passade de andras :) ska bli spännande!

Jaha oj då! Men det fixar du galant :d sen som du skrev så hade du (väl) bra arbetskamrater och det gör ju halva jobbet, skulle jag säga :) du kan alltid fråga dem. Men har man bra på den fronten så fixar man jobbet ändå även om det skulle vara halvtråkigt… Men tur du gör sådant du tycker är kul :D

2014-03-04 @ 22:34:36
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0