Torsdag

Igår blev det en lång arbetsdag från 07.10 till 19.30 men de sista
timmarna var ju frivilliga. Hade riktigt roligt på kvällen med kollegorna,
god mat och en bra inspirerande föreläsning. Tummen upp!
Den närmsta tiden kommer det vara flera föreläsningar/kurser för
oss biståndshandläggare och det ska bli riktigt roligt, intressant och
utvecklande. Det är något som jag saknade när jag arbetade i en
mindre kommun, där var vi aldrig på föreläsningar..

Det blev en sen kväll igår och en tidig morgon idag, men jag orkade
ta mig upp i alla fall. Ska försöka ta mig iväg till jobbet lite tidigare idag
och börja arbeta lite innan utbildningen, detta för att kunna gå hem
tidigare. Underbara J kommer hit under dagen och jag längtar massor!
Ska bli så mysigt att vara med han under några dagar. Nu har jag något
att längta efter hela dagen när jag sitter på Viva-utbildning, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0