Torsdag

 
Imorse var det knappt så jag tog mig upp ur sängen, jäklar vilken
träningsvärk jag har i magen! Igår gjorde det till och med ont när
jag skrattade och böjde mig ner, haha. Men det är bra på ett sätt,
då vet jag att träningen har tagit. Gruvar mig att gå i alla trappor på
jobbet dock.. Idag blir det en riktig kontorsdag för min del om
inget akut uppstår. Skönt att skriva på utredningar, ringa samtal och
sånt. Vid 12-tiden blir det "lönelunch", en tradition som jobbet har
den dagen lönen kommer, då går alla ut och äter på restaurang. Kul!
Det här blir en bra torsdag - restaurangmat, fika under eftermiddagen
och det bästa av allt: Löning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0