Torsdag

 
Åh vilket härligt väder vi har här i södra Sverige! De senaste dagarna
har vi haft ungefär +12 grader och ännu varmare i solen. Känns helt
galet att det är jättegröna gräsmattor och att man kan sitta på
uteserveringar i bara tröja utan att frysa. Det här är ungefär som i
maj-juni i norrbotten, haha. Igår var det så härligt väder även under
kvällen så jag passade på att promenera runt i Borås. Totalt gick jag
en mil igår och det känns i benen idag, haha.

Men jag ska inte klaga.. Nu ska jag strax promenera iväg igen -
denna gång till jobbet. Hade tänkt jobba mellan 7-16 men har ett
hembesök vid 15-tiden som kanske drar ut på tiden så får se när
jag är hemma. Arbetsdagen lär gå fort i alla fall då jag har massa saker
på agendan idag.
Vad ska ni göra denna torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0