Onsdag

 
Snart har halva veckan redan gått, onsdagen är här och endast
några dagar kvar till helgen. Idag blir det en riktig mötesdag -
precis som igår. Har en föreläsning/möte om våld under förmiddagen.
Tror det blir riktigt intressant och framförallt lärorikt då jag har ärenden
som involverar våld. Eftermiddagen ska jag också spendera på möte,
alla biståndshandläggare i Borås stad från samtliga stadsdelar ska träffas
och diskutera saker. Det kommer nog bli kul, ser framemot det!
Att ha möten och vara iväg på kurser/föreläsningar är något som jag
gillar, det är utvecklande och stimulerande. Man lär sig så himla mycket!
Sedan är det självklart kul och skönt att få ett litet "avbrott" från att skriva
utredningar, fatta beslut och åka på hembesök. Det här blir en bra onsdag,
det känner jag på mig! Hoppas ni andra också får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0