Lördag

 
Vilken lördagsmorgon! Vaknade strax efter 07 av att regnet smattrade
mot fönstret. Drygt en timme senare kikade solen fram och nu är
det strålande sol och rätt varmt ute. Termometern visar över +13 grader.
Underbart! Snart är det dags att gå ned i tvättstugan, ska bli spännande
att se ifall vi klarar av det där systemet med taggen, dator och så..
Efter vår tvättid ska jag och mamma promenera ner till ICA Maxi för att
handla lite och sedan får vi se vad som händer. Hade tänkt försöka
sola litegrann också ute på balkongen, får passa på när jag för en gångs
skull är ledig då solen lyser.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Jaa passa på medan du kan! Här blåser det något gräsligt :O

SV Nej (var tvungen o googla) och jag menade pistage :D Det är de med skal, men gillar också cashew! :)
Nja.. Ikväll kommer mammas kompis o hennes dotter hit o ska sova här, så blir myskväll. Men ska plugga, träna och så... Imorgon ska jag klippa mig ;D Dudå? :D

2014-03-15 @ 11:42:12
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0