Fredag

 
Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!
Okej inte riktigt ännu, det är några timmar kvar innan jag kan
stämpla ut från jobbet och ta helg. Idag kommer äntligen J hit
och det ska bli så mys! Som jag har saknat honom dessa två
veckor. Vi ska äta en god middag och sedan åka iväg och
storhandla. Men innan allt det så ska jag avverka några timmars
arbete.Tänkte fortsätta överföra ärenden från gamla handläggare
till mig, det är några hundratals.. Dags att få i sig frukosten nu och
sedan promenera iväg. Det är tur att man gillar jobbet och vill gå dit
tidigt på morgonen, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anita

Fin bild :D

2014-03-22 @ 08:18:42
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0