Framsteg

 
Åh vad mys det var att vakna upp bredvid J idag, en helt vanlig vardag.
Hade velat stanna kvar i sängen men tyvärr gick det ju inte då arbetet
kallade. Har gjort riktiga framsteg på jobbet idag, haha. Nu börjar jag
förstå mig på datasystemen och har kunnat producera fram tre
utredningar idag. Inte illa! Efter 30 minuters övertid tackade jag för mig
och promenerade ned till södra torget för att köpa ett busskort. Kan
vara bra att ha ifall det spöregnar eller är kallt någon dag. När jag kom
hem blev det mat, fix och nu ska jag måla naglarna och dricka en mugg
kaffe innan sängen kallar vid 22-tiden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Känner verkligen igen mig på din första mening, så drygt att behöva gå upp när det är så mysigt i sängen :/ hehe kramkram

2014-03-10 @ 20:16:16
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Vad bra att det går bra för dig :D

SV ja det kan jag tänka mig!! Vi får stämma en liten träff när jag ska dit tycker jag! Men jag har inget datum än och så får vi se hur det blir, och passar :))

2014-03-10 @ 21:23:44
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0