Dag 75 på årsutmaningen

Dag 75:  5 onödiga saker som du alltid tar med på resa.
1. Pincett. Det är såklart bra att ha med men den kommer aldrig
till användning då jag alltid noppar ögonbrynen innan jag åker iväg.
Brukar dock alltid ta med det ifall man skulle få någon trästicka
eller glas i sig, då kan man dra ut det med pincett.
2. Flera par skor. Jag använder oftast bara ett par skor när jag är
iväg på resa (i alla fall i Sverige), men jag har alltid med mig minst två par.
3. Nödladdare till iphonen. Visst är det bra att ha ifall det skulle
behövas, men hittills har jag aldrig behövt använda den så det känns
lite onödigt. Men den tar ju ingen plats så den får fortsätta hänga med.
4. Flera bikinis när jag ska utomlands. Samma sak här som med skor –
jag har med flera par men använder inte alla.
5. Plattången. Det här är typ ett måste för de flesta tjejer och även jag
brukar ha med den ofta på resa. Men saken är den att jag nästan aldrig
använder plattång så förstår inte varför jag drar med den..

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV Ja det har varit toppen, som tur är så är den inte slut än :D
Skönt!!
OCh jaaa det förstår jag. Jag har en hemskt jobbig engelska-uppsats att skriva och det är så tråkigt så jag skjuter upp på det.. Men ska ta mig i kragen.

2014-03-16 @ 14:56:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV Skönt att höra :D Man är inte alltid sådär jättemotiverad. Det känns också ganska hopplöst för jag känner att jag inte gjort jättebra ifrån mig hos denna lärare (tror dock inte det är så men det känns så) därför har jag lite press...

Jag skriver om medicinska tester på djur så det är lite tungt just också :) Svåra texter och inte så kul ämne... Just för det är lite obehagligt.

2014-03-16 @ 16:22:08
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- åh vad härligt det med :) Alltid skönt att vara ute och gå, speciellt i det fina vädret! kram

2014-03-16 @ 17:33:40
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

SV ah :( men ska plugga imorgon :)

javisst, det är så gott :D . ja, minus grädde ;) men frukt o bär är så grymt gott till! Hade även sirap hihi ;d

men gott!! :D

2014-03-16 @ 22:53:43
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0