Dag 62 på årsutmaningen

Den här veckan handlar temat på årsutmaningen om
Melodifestivalen. Inget favoritämne hos mig då jag inte alls är
insatt i mello.. Men här kommer i alla fall dagens fråga.

Dag 62: Hur brukar du titta på Melodifestivalen?
Brukar titta på tv, är lättast så, haha. Nej skämt åsido,
fast det är ju sant i och för sig. Aja.. Jag ser inte alltid alla
deltävlingar, det beror på vilka som är med. Men om jag ser
det blir det ofta hemma i soffan, ensam eller ibland tillsammans
med någon annan. Har oftast något gott att äta och dricka under
tiden, tillexempel grönsaker och dip.

Bild från förra årets mello-tittande, då mumsade
vi på vindruvor, gurkstavar och vitlöksdip.

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Ja, hotellfrukosten är det bästa med bo på hotell, och slippa städa haha

2014-03-03 @ 20:03:02
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0