Dag 61 på årsutmaningen

Dag 61: 5 saker som alltid ligger framme trots att
du stör dig på dem.

Haha det här var en rätt rolig fråga.

 
- Börsen måste ligga någonstans så jag ser den annars får
jag panik och tror att jag glömt den/tappat den.

- Reklamblad från ICA och Coop ligger alltid framme en-två
dagar på köksbordet efter att de kommit. Stör mig på att de
ligger på bordet även fast de inte tar någon plats egentligen..
Känns som att de måste ligga där ett tag, kan inte slänga dem
direkt, haha. Så var det även när jag bodde i Umeå.

- Mobilladdaren har jag alltid liggande på byrån i hallen
och så har det varit alla år som jag bott i egen lägenhet.
Den liksom måste ligga där, känns så fel att ha den i en
byrålåda när den ändå används typ varje dag, haha. Då får
den ligga framme även fast jag stör mig på det.

- Fjärrkontrollerna till tv:n. De ligger alltid på vardagsrumsbordet
även fast jag skulle kunna ha dem på skivan under bordet,
men nej där känns det fel att ha dem. Haha!

- Tändare. Hur jobbigt är det inte att gå till skåpet och hämta
tändaren varje kväll när man vill tända ljus? Mycket smidigare
att ha den liggande framme även fast jag stör mig på det, haha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- åh vad spännande, det ser jag fram emot :)

2014-03-02 @ 14:27:24
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

SV Haha det var kul ;D Men man blir ju lite smått knäpp ;D
Ujdå du slog till på det ;) min faster röstade typ 4 grr på han , men jag hejade mest på Helena :D

2014-03-02 @ 17:44:11
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0