Torsdag

 
 
Min eftermiddag/kväll här hemma igår blev inte alls som planerad.
Jag hade tänkt gå till gymmet men skippade det då jag hade
biverkningar efter medicinbytet och världens träningsvärk i hela kroppen.
Istället fixade jag här hemma inför när mamma kommer imorgon,
och sedan blev det en lugn kväll framför tv:n. Välbehövligt!

Idag väntar en arbetsdag med ÄBIC-utbildning (äldres behov i centrum)
mellan 13-16.30. Tror och hoppas att dagen kommer gå fort eftersom
jag har hela dagen inbokad. När jag kommer hem blir det att fixa det
sista inför morgondagen och sedan bara ta det lugnt. Såna dagar behövs
ibland. Men nu är det dags att få lite frukost i magen och sedan väntar jobbet.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

godmorgon, hoppas du sovit gott! :)

2014-06-12 @ 07:41:42
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: NICOLE

SV Några foton är uppe på bloggen nu men självklart kommer det fler :D Har flera kameror och mobiler att gå igenom ;D

Det var väldigt kul och jättebra väder som tur var, det öste ner på dagen :) Men det var väldigt lyckat!

2014-06-12 @ 08:44:12
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0