Söndag

 
Välkommen första juni! Helt galet att det redan är juni, vart försvann maj?
Tyckte det nyss var valborgsmässoafton och nu är det snart midsommar.
Jag välkomnar juni med öppna armar, ser framemot månaden eftersom
jag om några dagar åker till J, sen kommer mamma hit två veckor, det är
midsommar och sommartorsdagarna börjar. Det blir nog en bra månad!

Hoppas inte bara att månaden blir bra utan även att denna söndag blir bra.
Som vanligt har jag vaknat tidigt, tittat på Jims värld och nu ska jag göra
iordning en god frukost. Älskar helgfrukost, hihi. Klockan 11 väntar tvättstugan
och under tiden tvätten snurrar ska jag passa på att sola lite, mer planer för
dagen finns inte. Ska ladda batterierna inför den kommande arbetsveckan.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Erika

Lät som en bra dag :)
Undrar också hur juni kunde komma så fort, galet!!

2014-06-01 @ 12:18:02
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Kristina ►ll

Ja, helt sjuuukt att det är ny månad redan!! :)

sv: lycka till med muffinsen :D

2014-06-01 @ 16:12:02
URL: http://www.pressplay.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0