Måndag

Helgen har som vanligt gått i ett rasande tempo, varför ska det alltid
gå så fort när man är ledig? Har haft en jättebra helg i alla fall och
hunnit med en hel del. Det har blivit både shopping i stan och på
Knalleland, ett besök på matmarknaden, gymmande och tvättande.

Nu är det måndag och en ny arbetsvecka ska påbörjas idag, skönt att
det bara är fyra dagars jobb denna vecka. Idag börjar semesterveckorna
på jobbet vilket innebär att jag kommer arbeta även på andra områden
utöver mitt egna. Kan bli tufft och mycket att göra men det blir också roligt,
jag får ju variation. Efter jobbet har jag inbokat en klipptid, håller tummarna
för att det blir bra! Litar på Melissa att det är bra frisörer.
 
Någon som har erfarenhet av frisörsalongen Bond i Borås?

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Haha ja jag älskar det också! Dessutom är det ju även ett vattenland och tivoli där så det blir ett allt-i-allo. Men usch vad man såg att vissa av djuren vantrivdes..

2014-06-16 @ 10:35:06
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0