Måndag

 
Efter en mysig helg hos J som gick alldeles för fort är det redan
dags för en ny jobbvecka. Varför ska tiden alltid gå så snabbt på
helgerna? Den här veckan är mitt schema rätt smockat men jag
hoppas att det ska gå bra i alla fall! Idag är det två möten och ett
hembesök som väntar, däremellan ska jag hinna skriva utredningar
också. Har precis slevat i mig lite frukost och snart är det dags att röra
sig mot kontoret. Efter jobbet är det gymmet som gäller, det är dags att
ta tag i rutinerna igen efter en helg med massa godsaker. Känner mig
faktiskt riktigt taggad för ett svettigt löppass, haha.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Ha en bra start på veckan snygging! :D

2014-06-09 @ 10:19:25
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0