Lördag

 
Igår efter jobbet bar det av till Landvetter, det var dags att vinka
av mamma som skulle flyga hem. Har haft två roliga veckor, vi har
gjort mycket, ätit gott och så vidare. Trots extra god mat och lite
mer onyttigheter än vanligt så har jag knappt gått upp i vikt eller
centimetrar. När jag och J kom tillbaka hem till Borås igårkväll
gick vi till ICA Maxi och inhandlademat och frukt, sen blev det mys
i soffan resten av kvällen.

Nu ska vi ladda upp med god frukost i form av äggmackor, salami,
kaffe och så vidare innan vi tar en promenad till Knalleland. Varför ta
bussen när man kan gå? Det blir bra motion, cirka 7 km tur och retur.
På dagens shoppinglista står en ny transportbur/väska till Diesel.
Hans nuvarande är lite för stor för att jag ska få ta med den i flygplanet.
Retligt att jag måste köpa en ny när det bara handlar om cirka 5 centimeter..
Vad mer som händer för mig och min fina idag är oklart, vi har inget planerat
mer än Knalleland. Vad ska ni göra denna lördag?

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Fin du är!

2014-06-28 @ 15:42:02
URL: http://jenniferjansson.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du som redan är väldigt smal behöver ju inte bekymra dig om en viktuppgång eller lite fler cm. Finis!

2014-07-02 @ 16:12:02
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0