Fredag

Äntligen är det fredag, åh så härligt! Jag har väntat hela veckan på
att det ska bli helg och om några timmar är det dags, hihi. Tror att
jobbdagen kommer springa iväg, har en hel del som ska göras,
bland annat ett hembesök under eftermiddagen. Sedan har jag även
tänkt flexa ut tidigare idag så jag hinner hem och duscha, äta och
sånt innan jag ska till Landvetter. Mamma kommer ju hit ikväll så ska
åka till Landvetter flygplats vid 18.30-tiden, roligt! Ikväll lär vi inte hinna
göra något eftersom vi kommer hem först vid 21.30-tiden men imorgon
blir det en tur på stan. Måste besöka matmarknaden som är på stora torget,
var där igår efter jobbet med Emma och det fanns så mycket gott!
Rena himmelriket med massa fudge, bakelser, salami, ostar etcetera.
Nu måste jag skynda mig så jag hinner till jobbet, ha en bra fredag!
 
Lite av all fudge och bakverk som fanns på matmarknaden igår.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en underbar helg med din mamma:)

2014-06-13 @ 11:01:53
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0