Fredag

 
Hade en grym gårdag med mamma och J. Var smockat med folk
på stan under kvällen och John de Sohn levererade. Imorse var
det rejält jobbigt att kliva upp när klockan ringde vid 05-tiden. Dels för
att det blev sent igårkväll och sen lockade det mer att ligga kvar i
sängen bredvid J än att kliva upp, men jobbet kallar så var bara
att häva sig upp.. En kort arbetsdag väntar eftersom jag ska flexa ut
tidigare då vi ska åka till Landvetter under eftermiddagen. Idag är det
dags för mamma att flyga hem till norr efter två veckor här i Borås.
Kommer bli tomt och tråkigt men vi ses ju om en månad när jag åker
till norr. Kvällen ska jag och J spendera i soffan med fruktsallad,
tv-tittande och massa mys. Ska bli såå skönt med helg!
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Liborius

Gå upp klockan fem låter inte som en sund tid att stiga upp;)

2014-06-27 @ 11:31:28
URL: http://liborius.se
Postat av: Jen

Duktig du e som klarar av att gå upp tidigt! Jag e som en död säl i sängen på morgonarna :)
Sv: Åååh min midsommar har massa mys å gött med vänner i Trosa :D Hur var din?

2014-06-27 @ 18:36:51
URL: http://rnbme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0