Fredag

Bättre bild kommer i ett annat inlägg.


Igår var en bra torsdag! Den bjöd på en hyffsat lugn arbetsdag
och fika med de bästa innan jag flexade ut strax efter 14. Då blev
det ett kortare gympass och sedan färgade jag och mamma mitt hår.
Blev riktigt nöjd, nu är jag rödhårig igen!

Vaknade upp den här lediga fredagen redan vid 07-tiden.. Inte mig emot
då jag och mamma hade tänkt besöka några affärer under förmiddagen.
Resten av midsommarafton ska vi ta det lugnt här hemma med god mat,
alkoholhaltiga drycker, massa frukter, fika och så vidare. Mumsigt!
Vad gör ni denna midsommarafton?

Kommentarer
Postat av: Flisan

Sv: vad kul :D

2014-06-20 @ 10:44:41
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

Ser fint ut, älskar rött hår!
Glad midsommar till dig tjejen :) Många kramar!

2014-06-20 @ 11:04:34
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0