Dag 181 på årsutmaningen

Den här veckan är temat för årsutmaningen "Födelsedag".
Det måste ju vara roliga frågor att svara på för jag älskar allt som har
med födelsedagar att göra. Älskar att gå på kalas, att fylla år, baka
och förbereda, få presenter och så vidare. Snart är det ju dags igen
att fylla år (okej, 14:e september..).

Dag 181: Längtar du tills du fyller år?
Ja jag längtar massor efter min födelsedag, hihi. Trots att jag bor
långt ifrån släkten och inte kommer kunna fira dagen med dem så ser
jag framemot födelsedagen. Det är något speciellt med att fylla år även
fast jag inte firar på samma sätt som när jag var yngre, men ja jag längtar
massor tills den 14:e september då jag fyller 23 år.

Kollage från när jag fyllde 22 år förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0