Dag 169 på årsutmaningen

Dag 169: Vad brukar du göra på midsommar?
På midsommarafton brukar jag oftast vara uppe hos släkten
i norrbotten. Vi brukar gå till mommo under förmiddagen och fika,
sedan går vi hela släkten på ett gemensamt midsommarfirande på
Seskis. Där finns det midsommarstång, livemusik, tombolalotteri,
olika aktiviteter, fika och så vidare. Det brukar vara riktigt mysigt
tycker jag, och framförallt roligt då man träffar massa människor som
man inte sett på flera år. Sen efter det brukar jag äta och dricka gott
tillsammans med släkt/vänner.
 
Midsommarfirande på Seskis 2011.

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

November?! Jag har nog inte klippt mig seriöst på över ett år iallafall, förmodligen längre haha. Vad blir det för färgning då? Påbättring av färgen du har eller blir det något nytt?

2014-06-18 @ 14:52:49
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/
Postat av: Adriana Aroose

fin blogg :)

2014-06-18 @ 15:32:49
URL: http://adrianaaroose.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0