Onsdag

 
Tänk att det redan är julimånad, det känns helt galet! Tiden springer
verkligen iväg - vilket är både positivt och negativt. Det positiva är
att om 16 dagar är jag, J och Diesel påväg till Seskis, längtar massor!
En nackdel med att tiden springer iväg är att det är mycket som ska
göras på jobbet och det känns som att tiden är knapp. Efter dagens
arbete ska jag i alla fall ta mig till gymmet. Har blivit alldeles för mycket
gott och onyttigt de senaste dagarna och lite/ingen träning = dålig kombo.
Så nu ska jag tillbaka till mina rutiner med bra mat, träning och undvika
onyttigheter. Jag är taggad att få se resultat igen!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Ibland får man trycka in :) ha en snygg dag

2014-07-02 @ 08:22:36
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Flisan

sv: aha okej
allt bra idag? :)

2014-07-02 @ 10:42:24
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0