Måndag

 
Åh så härligt att vakna upp en måndagmorgon utan att behöva
gå till jobbet. Älskar semester! Trots ledighet så vaknade jag
strax före 06.30 och gick iväg till gymmet. Idag blev det ett kortare
benpass, kände mig lite seg så vilodagen imorgon är behövlig.
Har precis fått i mig frukost och tittar på Jims värld, jag älskar verkligen
den serien. Idag ska jag njuta ordentligt av semestern och inte
göra någonting, bara ta det lugnt. Känner att det behövs eftersom det
har varit mycket aktiviteter varje dag sedan jag fick semester då jag och
J åkte till Seskis. Men nu idag ska jag ta det lugnt, tänkte se några
tv-serier som jag aldrig annars kan se eftersom jag vanligtvis jobbar på
vardagarna. Får passa på nu när jag är ledig helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt att kunna vakna upp en måndag och bara kunna ta det lugnt :D Och att ta det lugnt gör du nog alldeles rätt i just nu =)

SV: Spännande :D

Ja alltså kändes som allt som kunde gå fel, gick fel! Hon var en riktig lummel, som mest stod i kassan och gav lapparna till mig utan att fixa något själv... Det orkar man inte riktigt i fem timmar..

Sen på eftermiddagen hade hon inte satt på korken på kaffetermosen, självklart hällde jag ur den! Så torkade upp, råkade sen stöta till diskstället och då for min dricka ur!

Haha såna där småsaker som gör mig tokig när jag haft mycket att göra ;D Detta gjorde inte det hektiska bättre precis ;)

Ja det är verkligen mysigt :) Dock inte på grillen för vi är ju så himla beroende av strömmen, allt vi gör behövs den ju till.
Men hemma var det väldigt mysigt :)

Ja marabou det är ju för himla gott alltså, orkar inte ;D Vi körde på den vanliga smaken hihi :) Det är en favorit hos oss, förutom frukt o mandeln :D

2014-07-28 @ 09:56:03
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Nejnej det där är bra, jag åkte ju på ett uttänjt ledband i foten i juni och nu en månad senare är den inte ens i närheten av vara bra än. Om du scrollar ner lite på min blogg så finns svullnaden där (haha helt sjukt svullen!). Hursom, så får jag inte belasta foten och absolut inte anstränga den.

2014-07-28 @ 10:17:02
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/
Postat av: Nathalie Tegelstam

åh vad skönt med semester :) kram

2014-07-28 @ 11:35:31
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- jaa verkligen, de får du absolut göra. Själv jobbar jag på för fullt och får semester på fredag :)

Idag jobbar jag, sedan hem till pojkvännen! kramkram

2014-07-28 @ 15:15:56
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0