Lördag

 
Som vanligt vaknade jag kring 06-tiden denna lördag, haha ja det
är helt frivilligt. Älskar att gå tidigt till gymmet men tyvärr går det
ju inte under veckorna när jag jobbar så får passa på under helgerna.
Klockan är inte ännu 08.30 och jag har redan hunnit vara på gymmet och
kört över 4 km cardio och tränat biceps + ben/rumpa. Har även hunnit
duscha och haft hårinpackning. Älskar att vakna tidigt och få gjort allt från
morgonsidan. Nu ska jag inta frukosten och som vanligt på helger så blir
det i vardagsrummet framför tv-serien Jims värld, hihi. Klockan 11 väntar
tvättstugan och medans maskinerna snurrar hade jag tänkt njuta av vädret
då jag har suttit instängd på ett kontor hela veckan.
Vad gör ni denna lediga lördag?

Kommentarer
Postat av: Petra

sv ja håller med dig åker på tisdag eller onsdag

2014-07-12 @ 09:16:49
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Life of Johanna

Vakna med vid 6 men somna och och sov till 9:30 :) Förstår du längtar till torsdag då du får semester

2014-07-12 @ 11:19:02
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0