Dag 209 på årsutmaningen

Jag svarade ju inte på alla frågor förra veckan eftersom det
handlade om politik vilket jag inte alls är insatt i. Den här veckan
ska jag svara på frågor under ämnet "pinsamt", kommer dock inte
svara på de två sista frågorna (under helgen).

 

Dag 209: Vad tycker du om leken Sanning eller Konsekvens där
du svarar på pinsamma frågor eller gör förnedrande uppdrag?
Jag tycker det är en väldigt rolig lek! Vi körde den alltid förut på kalas
och har även gjort det på fester. Men något förnedrande uppdrag har
det aldrig varit, vi har delat ut snälla uppdrag just för att ingen ska känna
sig utnyttjad/dålig eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Min sambo hade liknande i höstas och han blev borta i tre månader från sin hockey så det känns inte jättelovande just nu, haha.. Förstår att det var skönt. Jag mår fasen psykiskt dåligt vissa dagar för jag inte får träna.

Visst är det! Fluff är himla bra! Finns ju verkligen så otroligt mycket olika smaker man kan variera med.

2014-07-28 @ 13:40:03
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0