Dag 200 på årsutmaningen

Dag 200: Hiss & Diss - Dina bilder.

Hiss:
+ Jag gillar att fotografera, har alltid med mig mobiltelefonen vart jag
än går så jag är beredd och kan fota.
+ Tycker om att fota mat/fika, haha. Det kanske ni har märkt?
+ Det är roligt att spara bilder på Instagram, bloggen, facebook och
självklart på externa hårddisken. Finns mycket minnen i bilderna!

Diss:
- Att jag endast fotar med iphonen, det blir inte alltid så bra kvalitet
när det tillexempel är mörkt.
- Har nå smuts på blixten i kameran så det blir typ fläckar på bilderna
om jag använder blixten..


Här nedanför har jag satt ihop ett kollage med några bilder som jag fotat,
dock inga märkvärdiga bilder då jag inte orkade gå igenom min externa
hårddisk utan tog bilderna härifrån bloggen och min instagram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0