Dag 183 på årsutmaningen

Dag 183: Hur brukar du fira din födelsedag?
De senaste åren har jag bott 45 mil ifrån släkten så det har inte
blivit så mycket firande just på mina födelsedagar utan oftast har vi
firat mig före eller efter den 14:e september. Nu bor jag 150 mil från
släkten så det här året blir jag nog ensam på min födelsedag, eller jag
hoppas att J är ledig och har möjlighet att vara här.

Hur jag brukar fira födelsedagen varierar som sagt. Ibland har jag
kunnat fira med släkten och andra gånger har det blivit utan dem. Men
när jag väl träffar släkten och firar så brukar det bli med nybakat fika,
god mat, presenter och sådär.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh gott :D

2014-07-02 @ 13:49:03
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0