Dag 182 på årsutmaningen

Dag 182: Är du nöjd med den månad du är född i?
Jag är född i mitten av september och förut gillade jag inte det alls.
Jag tyckte det kändes så himla sent då alla klasskompisar fyllde år
mellan januari-juni. Men nu när jag är äldre så bryr jag mig inte om
att det är först i den nionde månaden som jag fyller år. Men visst,
jag hade gärna velat fylla år i juni-juli, då hade man kunnat ha kalas
utomhus, grilla och fira med sina nära och kära. Det brukar inte gå att
ha utekalas i september eftersom hösten börjat, men nu när jag bor
här i Borås kanske det blir annorlunda, det kanske är lite varmare här
i september.
 
September 2013

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Ja cheesecake är riktigt gott! Fast tycker de som är i ugnen är sådär, mycket godare de som är i frysen tycker jag. Gjorde en gudomlig som är vit choklad-cheesecake och ovanpå var den en hallonspegel, SÅ SÅ gott!

2014-07-01 @ 20:11:14
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0