Bilder från Seskis del 1

Igår skrev jag första delen om resan till Seskis, så nu tänkte jag
visa bilder från de dagarna som jag skrev om (fredag-söndag).
Mer bilder och text kommer i andra inlägg.

Ken Ring gästade Sommartorsdagarna men
eftersom vi
skulle upp mitt i natten skippade
vi uppträdandet.
Men jag fick en skymt av han när
han anlände till Borås på torsdageftermiddag.



04.00 på Landvetter flygplats.


Påväg mot norr!
 

Frukost på Arlanda. MAX frukostpåse var riktigt mumsig!
 

Framme på Seskis och redo för pubkväll.


Har blivit ett x-antal cider under tiden på Seskis.


Bästa grillmaten: Grillspett. Ätit grillat nästan varje dag
på Seskis, yummie!


Hos kusinen blev det förutom poolbad även
badmintonspelande
och massa fika.

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Ser härligt ut!

Nej tre veckor blir kanske för länge, tyvärr. Men huvudsaken borde ju vara att få åka upp över jul iallafall, även om det inte blir så länge som tre veckor? Hade jag fått 3-4 dagar hem till min familj hade jag varit mer än glad:)

2014-07-27 @ 20:12:43
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysigt

2014-07-27 @ 20:49:09
Postat av: Nathalie Tegelstam

Vilka superhärliga bilder :) Ser så underbart ut! kram

2014-07-27 @ 21:12:21
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Vad kul att se och mysiga foton! =)
Håller med dig, grillat är bäst ;)

SV: Jaa :D haha! Dock ett tag sen jag tränade armarna ordentligt.

Ja, otur.. men den var så gammal så det var då dags ;) Jag tror jag låter den vara spräckt, hoppas att telefonen kommer snart =)

Ja men idag var det inte alls bra :/ Jobbade med en ny som var liiite för långsam för min smak så blev lite uppstressad, och jag är inte den som stressar så lätt! Men aaah.. skönt att vara hemma!!

2014-07-27 @ 21:57:16
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

VAd hungrig jag blev nu.. haha :)

2014-07-28 @ 05:54:53
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0