Växjö


Som jag har längtat efter denna dag! Sitter nu på tåget som ska
ta mig ner till Växjö. Älskar verkligen att åka tåg, det är så tyst,
avkopplande och mysigt att titta ut på omgivningarna medans
musiken spelar i öronen och tåget susar fram längs järnvägsspåret.
Om allt går som det ska så är jag framme i Stockholm vid 16-tiden,
och tåget mot Växjö avgår vid 17-tiden. Längtar tills klockan är
19.58 och jag får krama om J på tågstationen. Ni kan ju gissa hur
mycket jag har saknat honom under dessa 11 veckor som jag varit
ifrån honom.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Woopwoop :D

SV Ja helt underbart!! :D Klänningen i sig är rätt enkel - men då kan jag ju "klä upp" den (och använda den igen sen) Den är blå (det är verkligen min färg) och så går den ganska smalt ner .. :) hehe du har inte snapchat? för då kan jag ju skicka bild när jag får den ;d
är ju inte säker på om jag ska ha den men det är lika bra att testa o sen isf skicka tillbaka :)
Beställde den :)

Ja det är helt underbart! Dock kommer han hem för en begravning och dte är ju inte kul.. Men resten av tiden ska bli så fin. :)

2014-01-29 @ 15:40:35
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0