Torsdag

 
Somnade som en stock igår efter Paradise Hotel, var visst rätt
trött efter shoppingturen i Haparanda. Ska visa bild på vad jag
fick med mig därifrån, kom hem med två klädesplagg utöver sånt
till examensfesten. Har vaknat för en stund sen och det är redan
full rulle här hemma. Sitter med frukosten just nu och snart är det
dags att ringa olika samtal inför flytten. Hoppas att flyttfirman svarar
idag, det skulle underlätta en hel del..Jag kommer vara "kontorsnisse"
större delen av dagen idag med samtal hit och dit, haha. Sen får jag se
vad som händer.
Vad har ni för torsdagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Är du inte nervös för flytten ner hit. Jag hade varit orolig som tusan.

2014-01-23 @ 14:29:01
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0