Taggad

Något ni bloggläsare kanske inte vet är att jag de senaste veckorna
har försökt träna en del hemma genom att göra sit-ups, plankan,
squats och så vidare. Man behöver inte alltid springa på gym.
Jag gick ju ner 10-12 kilo i slutet av 2012/början av 2013 på bara
någon månad genom dagliga motionsrundor på fem kilometer och
goda matvanor. Sedan dess har jag hållt vikten på 45-47 kilo vilket jag
är nöjd med, men den senaste tiden har jag haft ett stort sug efter att
träna på gym. Inte för att gå ned i vikt utan för att få en snyggare mage.
Har dock inte orkat gå till gymmet då det varit mycket i skolan, med flytten,
sjudomsutredningen och så.. Men istället har jag tränat hemma och
det fungerar för ett tag.

I november bestämde jag mig för att börja gå på gym när examen var
avklarad (och det är den ju nu!) för då har jag inget plugg som "hindrar" mig.
Nu har jag mer fritid och slipper känna stress för uppgifter. Därför
googlade (såklart! ) jag på närliggande gym i Borås och det visade sig
att närmsta gym kommer ligga 400 meter ifrån min lägenhet. Dock var det
rätt dyrt där så jag kommer antagligen välja ett annat gym, som ligger cirka
1,5 kilometer ifrån mig. Men det var bättre träningskort där till ett billigare
årspris, då kan jag både gymma och gå på alla sorters gruppass hur mycket
jag vill. Nu ska jag få en snygga mage och bli lite starkare, haha.

 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Duktigt :D Nej man behöver ju inte gym! Jag har bara tränat gym litegrann, men mest hemma och jag är vältränad. Nu är inte tanken att bli smal utan stark!! :)

SV Ja absolut, men det kan ju vara en bra människa ändå... Men att man har kul ibland. Men de kan gärna kolla mig med jag har inga såna :D

Åh men spännande!! Nu får tiden gärna gå så jag kan läsa de hihi :)

2014-01-28 @ 19:12:26
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV ja det är sjukt kul med gruppass! jag gick på zumba mycket ett tag o det är ju bara så kul!

åh äntligen kuuuul! jippie

2014-01-28 @ 20:34:45
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Härligt, nej gym är inte alltid nödvändigt man kan göra mkt hemma!

Hämta ut objektivet, skall testa det i helgen när jag har tid och pilla med det och är utvilad :)

2014-01-28 @ 20:51:41
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: NICOLE

Sv aha okej, så tråkigt när det blir så :( så blev det för mitt innebandylag.
Du alltså vet du!! Jag har beställt en balklänning nu Woopwoop!!! Hoppas den blir bra!!
Och sen kommer faktiskt Henke hem imorhon också, på tal om
Din resa haha :) dagblind är jag. Blir härligt!

2014-01-28 @ 21:57:32
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0