Schema

 
Det här blir mitt allra sista schemainlägg, det är nämligen min
sista skoldag någonsin idag!! Känns himla konstigt, haha. Nu ska
jag bara ta mig igenom denna dag och sedan väntar examen på fredag.
Herregud!
 
Har schemalagt mellan 8-17 idag (står fel på bilden). Idag är det
våra sista individuella arbeten i kursen Barn, Unga och familj i
socialt arbete
som ska redovisas och granskas. Jag känner mig
ännu mer nervös för detta examinationstillfälle än vad jag var inför
Etnicitet-examinationen förra veckan. Det här arbetet har varit friare,
vi har inte haft någon "mall" att gå efter varken när det gäller innehåll
eller layout så jag vet inte vad läraren vill ha/se. Men jag hoppas att
det har gått bra i alla fall och att jag får ett godkänt och ingen stor
komplettering. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så skönt att gå sin sista dag i skolan! Lycka till på examinationen! :D
Sv: Blåbärspaj är ju också gott :) Men min favorit är nog rabarberpaj :)

2014-01-13 @ 09:51:33
URL: http://nattstad.se/hannypandy
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Håller tummarna!! :D

2014-01-13 @ 12:25:07
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: NICOLE

Åh vilken lycka!!!! :D Hoppas det går bra!

SV Ja just ja, det har du berättat om. Så obehagligt :(
Ja det kan man säga , men matte2b har ju ändringar så det är lite blandat av er gamla och sen den som var högre än den... :) Så det är mycket, och jag har ju problem med matte :( Så universitetssökandet hänger ju på den kursen.

Jag har en chans till sen i vår att klara den, så måste verkligen ta den chansen så jag kan söka... Hoppas verkligen jag klarar den nu i skolan så jag slipper läsa upp på komvux. Skulle va skönt att slippa det.
Men så störande då jag har jättefina betyg i allt och har rätt lätt för mig, men i matte tar det tvärstopp. :( tack för pepp fina du <3

2014-01-13 @ 14:56:45
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0