Onsdag

Skoldagen igår var över snabbare än väntat, redan 13.30
(hela 3 ½ timme tidigare) slutade vi. Skönt! Examinations-
seminariumet gick bra men svar om vi är godkända eller behöver
komplettera får vi senare i veckan. Jobbigt att behöva vänta..
Men nu är det bara 1 skoldag kvar (måndag), sedan är det
examensdags!
 
Nyss vaknade jag upp ur en riktig skönhetssömn, har sovit som
en stock hela natten. Ska äta lite frukost och sedan hade jag tänkt
skriva opponeringen i BUF-kursen. Tanken är att göra klart hela
opponeringen idag så jag kan vara ledig de övriga dagarna men
vi får se hur motivationen är. Ska även flyttpacka, duscha och
sälja mina högtalare idag. Full rulle! Dags att kicka igång dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Skönt med examen! Grattis!:D

Svar: Ja, jag vet vad du menar. Jag själv önskar att jag hade högt blodtryck eller vad som helst för att något inte ska stämma. Men för mig är allt negativt och bra värden så de vet inte vad felet är egentligen. Men bra att du är under utredning och hoppas att de hittar felet snart! :)

2014-01-08 @ 11:51:44
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch, förstår stressen över att försöka hitta boende. Vet hur svårt det var för mig och sambon när vi skulle flytta hit till Gbg. Tillslut var vi tvungna att köpa en lägenhet för att det inte finns några andra att få tag i:( Men vi har ju hund och är två personer så det blir ju lite svårare än vad det borde vara för dig:)

2014-01-08 @ 13:18:39
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0