Lycklig tjej

Åh vad jag är glad! I tisdags hade vi examinationsseminarium
i Etnicitetskursen gällande våra fördjupningsarbeten. Jag hade en
konstig känsla i magen att jag skulle få komplettering så har varit
lite orolig över det framtill idag då resultaten avslöjades. Oron var
helt i onödan för det visade sig att jag fick högsta betyg på arbetet,
wiiie! Nu är etnicitetskursen helt avklarad och det känns så
skönt att ha klarat alla uppgifter under terminen!


Firade det goda resultatet med en tur på stan eftersom jag ändå
skulle sälja saker till folk. Strosade runt och tittade på inredning
och hittade massa fina saker, dock blev det inga köp eftersom jag
måste spara pengar till flyttbilen. På tal om flyttbil - mitt flyttpackande
går framåt, snart har jag slut flyttlådor och behöver köpa mer nästa
vecka, haha. Nu har jag dock packat färdigt för idag så resten av
kvällen spenderas i soffan tillsammans med Diesel och lite naturgodis.
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Livet leker lite för dig nu!! :D Gud vad skönt, så glad för din skull :)

SV Haha jaha, helt tvärsom då :) Jag är fortfarande väldigt kräsen men är mer villig att testa (vissa grejer. EN del maträtter och så tar verkligen bara stopp).

Ja Liptons vanilj är det bästa som finns!! Men idag köpte jag ett yogi-te så ska snart testa det, återkommer med tyckande åsikt ;) God kväll :D<3

2014-01-10 @ 20:42:49
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Isabelle

åh Grattis♡

2014-01-10 @ 23:09:28
URL: http://sabelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0